Sunday, March 19, 2017

Gambar Keluarga Saya

Ini Gambar Adik Beradik Ranz

Assalamualaikum,
Dulu bukan main lagi Ranz aktif update blog. Dah dekat setahun tak sentuh blog. Bila jenguk2 blog tiba2 rasa rindu nak update balik "Ranz Blog". Tapi kali ni Ranz update pasal gambar Family. Tengok lah gambar adik beradik aku semua superhero. Aku adalah anak bongsu dari 6 adik beradik. Kenapa aku update di blog sebab masa begitu cepat berlalu. So aku nak buat benda ni jadi kenangan. Abang2 aku semua dah kahwin kecuali aku saja belum. 

Keseluhuran Ahli Keluarga

Tengok gambar atas banyak kan. Anak buah pun dah masuk 9 orang, kakak ipar pula 5 orang. Mesti korang tertanya-tanya kan ? apa cerita Ranz ni ? sekarang aku baru habis praktikal untuk diploma. In Syah Allah 27/3/2017 aku masuk degree. So, kembali kepada cerita ini tak kisah lah member korang cakap korang ni "anak mak" yang penting selagi mereka ada hargailah mereka. Wassalam

P/S : Keluargaku 

No comments:

Kenangan Hari Raya Tahun 2017

Ranz bersama Bapa dan Mama Assalamualaikum w.b.t, Dah lama saya tidak updates blog ni. Bukan apa sekarang dekat rumah mana ada wifi ha...