Saturday, May 28, 2016

Ranz Kembali Lagi


Kini sekarang aku telah kembali berblog di "Ranz Blog". Aku hampir lupa mengenai cara berblog ini. Alangkah sedihnya aku kerana nak edit blog pun hampir berjam-jam lamanya. Aku mulai memasuki ke alam blog ni pada 17 August 2012. Dimana abang saya kroleZone selalu mengajari aku bagaimana cara "berblogging". Kini aku berusia 20 tahun maknanya blogni betul-betul hampir 4 tahun lamanya. Apa Cer "Ranz Blog" ni? aku sekarang tengah belajar di sebuah institusi "private" (nama institusi tidak dipaparkan). Memang sekali aku terlalu sibuk dengan dunia belajar dan juga kerja part-time sebagai pelajar. 


Hidup ni bagaikan putaran roda, hari demi hari usiaku bertambah. Aku (A.K.A) Ranz mungkin post pada tahun 2012 dan 2013 mungkin agak kurang matured hahaha. Bagaimana dengan sekarang ??? masih juga dengan perangai kanak-kanak ribena tu tapi sejak tinggal di perantau orang ni aku cuba belajar menjadi mature dari segi fikiran dan pembawaan characters saya. Tambahan pula, aku berasa janggal (awkward) bila update blog ni aku susah mencari idea untuk update ni blog hmm sedih pulak rasanya. Setakat itu sahaja yang Ranz dapat kongsikan kepada bloggers sekalian. 

P/S : ThrowBack Our Story 


No comments:

Kenangan Hari Raya Tahun 2017

Ranz bersama Bapa dan Mama Assalamualaikum w.b.t, Dah lama saya tidak updates blog ni. Bukan apa sekarang dekat rumah mana ada wifi ha...