Sunday, September 14, 2014

Giveaway: Blogger 1 Malaysia

KLIK SINI

Assalamualaikum,
Nama saya : Md Syukran Bin Jusih
Saya seorang blogger yang berasal daripada SABAH dengan "TM" Ok bah kalau kau!

Sebab menjadi blogger :-
Pada mulanya aku berblogging untuk mengisi masa lapang, waktu tu tahap pengetahuan aku tentang blog memang "kosong kosong" tahu lah kan hanya sekadar suka-suka. Bermula dari suka-suka, lama kelamaan menjadi minat untuk menjadi seorang blogger yang berwawasan *konon*. Saya suka update mengenai isu semasa, hiburan, pengalaman manis dan pahit serta tentang islam.

Bagi saya, dalam setiap para blogger ianya terpulang kepada seseorang itu. Tak perlu malu kalau ayat tunggang terbalik sebab saya sebagai blogger RanzBlog pun sama juga. Apabila saya tahu mengenai polisi blog saya jadikan blog ini sebagai hobi saya. Contohnya hobi saya dengan blog suka decorate blog,suka blogwalking dan juga suka follow blog orang ^_^.

Di dalam dunia blog selain saya dapat berkongsi pengalaman dan sebagainya. Blog juga boleh menjana side income contohnya nuffnang,GiveAway dan sebagainya. Inilah antara sebab-sebab saya menjadi blogger. Kesimpulannya, setiap orang ada sebab-sebab berbeza dan keunikan. 

"apa yang baik daripada saya adalah datang daripada Allah SWT manakala buruk pula adalah datang dari diri saya"

Tag:- 



5 comments:

sabrinashekhahmad said...

terima kasih ye tag ina :) good luck okay :D

sabrinashekhahmad said...

sorry tak boleh join, sbb owner private blog T-T

.:: Schaz ::. said...

thanx join. number dah ade ye :) wish u luck.

Yun Sing said...

Singgah sini dari GA yang sama :)

Unknown said...

singgah dari segmen yang sama

http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/giveaway-blogger-1-malaysia.html

Kenangan Hari Raya Tahun 2017

Ranz bersama Bapa dan Mama Assalamualaikum w.b.t, Dah lama saya tidak updates blog ni. Bukan apa sekarang dekat rumah mana ada wifi ha...