Sunday, September 21, 2014

Alhamdulillah Ranz Dapat Hadiah dari GA


 Assalamualaikum, tadi saya ade check siapa pemenang dari GA "Mega Giveaway Anak Merdeka Malaysia!" memang excited sudah walaupun melalui random.org tapi saya antara yang bertuah jugak kan ? tapi hadiahnya BROOCH ._. takpe nanti saya bagi kakak saya or ehem_ehem!. BTW blogger RanzBlong  memang cukup bersyukur sebab walaupun saya bukan dapat hadiah yang diinginkan tapi yang penting ade daripada takde kan ? Alhamdulillah Terima Kasih.

"Brooch pun brooch lah yang penting saya bahagia"

4 comments:

Nana Liena said...

kalau dapt hadiah,sekecil mana pun mmg kita hati gumbira..hoho..tahniah..rezeki murah..

MisakiPureBlood said...

Tahniah :D

Calrase Patrick said...

tahniah,,,.., terbaik

Unknown said...

tahniah...yang penting setiap hadiah mempunyai makna yang tersendirikan ??
moment terindah .. gud luck :)

Kenangan Hari Raya Tahun 2017

Ranz bersama Bapa dan Mama Assalamualaikum w.b.t, Dah lama saya tidak updates blog ni. Bukan apa sekarang dekat rumah mana ada wifi ha...